Powered By Blogger

16 Ocak 2023 Pazartesi

TAM İSABET (÷÷÷)

/>          Her insanın göz koyduğu olduğu bir kızıl elması var mıdır? Ben öyle düşünüyorum....Fakat herkes gücü yettiğini düşürebilir.Bu hedef kime nasip olacak...
İnsanların bazen imkansız istekleri olabiliyor.Ama istediklerimiz bizden; çaba göstermemizi,aklımızı kullanmanızı ve herzaman hedefleri olan adil insanlar olmanızı istiyor.O zaman çevremizde fark ediyor.Bizim hedefimize, tam isabet denilen icratı başardığımızı...


                            
        Sezersin başarıyı eğer gerçekten hakediyorsan.Bazen bir titreme alır ya; hedefin seni korkutur.Yanında bütün sevdiklerin vardır ama sen kimseyi yanında hissetmezsin...İnsan o anda birşey unutuyor hep.Bende bunu bulmak için çok düşündüm.Ama çıkamıyorum işte düz yola....Bir gün imkansız bir düşünce beni sıkıştırdı yine.Cevap yoktu ve ben yine düşündüm.Evet,bir  ihtimal vardı.Cevap;tabi ki hayal gücüydü.Şimdi,bu güçle sizi satırlarımdan çıkartıp;hedefimize daha kolay bulmanızı sağlarsam ne mutlu bana........                     


          Sabit bir düşünce, aklımızdaki bir kelepçe gibidir.Hep kolay olsun diye hazır kalıp cevablarımız olduğunu düşünüyorum.Hedeflerimizde bizi farklı bir yere götürmüyorsa,farkımız kalmıyor demek diğer insanlardan... Her canlıyı farklı yaratmış, Yaratan.Tek başına çok aciz kalıyoruz.O yüzden her canlının kendine özgü yetenekleri ve karaterleri nbsp; mevcuttur.Bize düşen sadece kendimizi yeteneklerimize göre şekillendirmek olacaktır.                                                                                                           
                                                          



          Rakipleri vardır her canlının.....Yuvadan çıkan ok misali,hedefine odaklamışsa;
  mutlu son kaçınılmaz olur.  Ama bu o kadar da kolay olmaz.Engelsiz bir yolda gidemeyiz, hedeflerimiz varsa.Vazgeçer her insan  bir hata yaptığımızda.Bu hatalar toplumda bizi sabıkalı yapabilir. Ne yapacağımızı bilmiyor olabiliriz.Bu durumu ancak profesyonel yardım alarak çözmeliyiz.Yoksa durumuz daha kötüye gidebilir.


          Hedefim yoktu.Nereye gidecektim. Okulum bitince ne olacaktım.Bir birikimin yoktu.Bunun gibi değişik sorunlar vs...Bu sorunlar sizinde başından geçti mi?Çözüm bazen kendinde aramalı.Önce eldeki imkanları kullanarak yola çıkmaya çalıştım.Baktın başarıyorsun.O zaman hedeflere kendiliğinden geliyor.


         Her insan farklı hayal gücüne sahip olduğu tartışılmaz.Bu güç bize istediğimiz hedefin yolunu bulmanızı sağlayacağını zannediyorum.Unutmamalıyız,hata yapabiliriz fakat yola devam edip işin sonunu getirmelidir. 


         Evet,hedef almak kolay  olabilir. Sonuçları bizi bağladığı unutmamak gerekir.İstediğimiz herşeyi başaramayız ama ihtiyacımız olanları hedefleyebiliriz.
Düşünmek bence başlamaktadır.Hedefler olmalı hayatımızda...Bu düşüncelerin eksik yanları olabilir ama her yanlış bir doğruya götürmeyi bilmeli bence...



         Serzaf'tan bugünlük bu kadar...Gelecek yazımda görüşmek üzere....Teşekkürler...
     

                                                                                          SERZAF