Powered By Blogger

16 Ocak 2023 Pazartesi

ZAMANIM OLSA..........

 
                       Ah Zaman! En çok ihtiyacım olan şeylerden galiba üçüncüsün. Merak ediyorsanız söyleyim.diğerlerini: ilk önce sağlık ve diğeri ise paradır. (Üçüncüsünü biliyorsunuz zaten).Zamanı gıdım gıdım biriktip hayatıma atkarasım var.Ama verdiğim her nefes zamanı benden bir  dakika alıyor.Zamanı benden yiyecek karşılığı alıyorken;şimdi para ile karşılıyorum.Ama insanlar ne yapsın?Bazen insan zamanı karşılıksız  bile olabilmekte.Zaman şunları bize sunar.Ama karşılığı da almak ister.
                 -Değişik insanlarla tanışmayı
                 -Para kazanıp,çevre yapmayı
                  -İstediğimiz ulaşım aracına binmek
                -Yeni bir aile kurmayı ve aileyi büyütİiımeyi
                -Daha çok sağlık ve eğitim şart
               - İstediğin ve özledin yerde tatil yapma
               -Son olarak Ailene şerefli bir soy adı ve çocuklarının geleceğini garanti altına almış hissini verdirir .

                         Bu kadar şeyi zamandan alması biraz zor galiba. Benim bile gözüm korktu.Ya zamanın bizden istedikleri varsa o zaman bir akrostiş yazasım geldi.Haydi bakalım:
                 Zil çaldığı duydun mu sen?

                  Aldın mı dersinisen, hi kalan gördün mü?

                  Mavi, beyaz ve sarı giyerdin en sevdiklerini yoksa özledim mi?

                  Azıcık bir zaman diliyorum,daha zengin olamadım ben.

                 Nasıl,haberin var mı  eski dostan?Geçen gördüm iyi bir poz vermiş face'de..

            İŞTE ZAMAN BİZİ BÖYLE ALIR GENÇLER.KİMİ GÖZE ALAMIYOR.KİMİ FELEĞİN ÇEMBERİNDEN GEÇİYOR.AMA BURDA KÜÇÜK BİRŞEY UNUTTUM.KAZANANARIN KAYBEDENLERİN UNUTMAMASI GİBİ.DÜŞENLERİN ELİNDEN TUTALIM,Bİİ ZAHMET! ZAMANIM OLSA DAHA ÇOK BLOG YAZSAM.ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZ. TEŞEKKÜRLER. .....

-SERZAF-